Gør din konference til en uforglemmelig sag ved hjælp af et konferencecenter

Her findes en del detaljer, man bør klare som værende firma. Et af de væsentligste er, at medarbejderne har mulighed for at være i moderne, funktionelle bygninger & trives. Denne situation har ej bare noget at have at gøre med lokalerne i hverdagen, men desuden de konferencelokaler samt kursuslokaler eller det konferencecenter, hvori I holder virksomhedens vigtige & ressourcekrævence møder. Altid bør man sørge for, at konferencen afholdes friktionsfrit, og på dette tidspunkt anses det som et must, at I ender med et konferencecenter, som har styr på alting. Virksomheden ordner næppe en millionkontrakt eller en fantastisk konference i kursuslokaler, der ligner jeg ved ikke hvad, samt hvori man bliver nødsaget til spilde et kvarter på at tænde storskærmen samt WiFi. Sådan noget kan man bare ikke anvende til noget! Velfungerende faciliteter og dygtige ansvarlige, der kan garantere, at det bestilte konferencecenter klarer alting gnidningsløst, skal her eksistere.

Når I har gang i en konference, som kræver overnatning, er det et enormt privilegium, at her også eksisterer noget at få tiden til at gå med i fritiden, og at de ansatte f.eks. ikke bliver efterladt midt ude i ødemarken. Aktiviteter som eksempelvis klatrevægge, teambuilding, pool & motionsbaner vil kun være en hjælp til at forbedre fællesskabsfølelsen og løfte humøret. Om arbejde bør hvert eneste minut jo ikke altid kredse. Lidt god mad følger naturligvis til et møde eller en konference. Der findes ingenting lige så dejligt som at ende et vellykket kursus samt efterfølgende afrunde fremgangen ved hjælp af et godt gourmetmåltid fulgt af udsøgte rødvine.

De ansattes trivsel forbliver overhovedet ikke det område, virksomheden burde være nærig, selvom mødet måske ikke forekommer omkostningsfrit med disse mange ekstra ting hos dine konferencelokaler og kursuslokaler.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>